De marketingvrije zone

Geplaatst op 16 augustus, 2013 

Aan de overkant van de straat ligt een kleine oase. Het is een marketing- en verdienmodelvrije zone (tenzij je in de reclame uiting die nonchalant tegen een boom staat geparkeerd per se serieuze marketing wilt herkennen).

Telkens als ik heb bord zie, moet ik lachen. Volgens mij stopt geen enkele toerist of voorbijganger voor een item op deze ‘prijslijst’ en toch zit het er altijd vol. Dat begint ’s morgens al vroeg met koffiedrinkers en dat verschuift redelijk snel naar liefhebbers van een biertje.

Vanaf deze oase ziet de wereld er heel anders uit en daarom hou ik zo van deze plek. Het zou best eens zo kunnen zijn dat het schouderophalen hier is uitgevonden want hier laat niemand zich gek maken. En al helemaal niet door marketeers.

Toeristenmenu

Bewaard onder Fotobloggen

Tags: ,

Reacties

2 Reacties to “De marketingvrije zone”

  1. Huub Koch on augustus 17th, 2013 18:11

    Lang Leve De Marketing Vrije Zone! 😉

  2. Peter de Kock on augustus 17th, 2013 20:13

    @Huub: en je kunt er nog koffie met vlaai krijgen ook 🙂

Laat je reactie achter!