Handboek voor ondernemen in de nieuwe tijd

Geplaatst op 16 januari, 2008 

In het ‘Handboek voor ondernemen in de nieuwe tijd’ zet Centre New Dimensions Consultancy de vier P’s uiteen:

Deze vier peilers dragen het ondernemen in de nieuwe tijd. Er is meer dan ooit verbinding, harmonie en afstemming nodig tussen mensen (People), de aarde (Planet) en winst (Profit). En om dit voor elkaar te krijgen is visionair leiderschap (Prophecy) nodig als kompas.

Het wordt steeds duidelijker dat de gangbare wetten en regels van het ondernemen niet meer werken. We worden ons steeds meer bewust dat de dingen die we altijd hebben geloofd anders zijn als we dachten. Het vraagt moed dit te erkennen en het vraagt vertrouwen om de oude overtuigingen los te laten en een totaal ander pad in te slaan. Sterker nog: dit andere pad is nog nooit eerder begaan. Welke ondernemer durft?

Bewaard onder Boeken, Ondernemen, spiritualiteit

Tags: ,

Reacties

Een Reactie to “Handboek voor ondernemen in de nieuwe tijd”

  1. Bedrijven met een bewustzijn en een hart | Peter’s weblog on april 18th, 2009 09:27

    […] Lees ook: Handboek voor ondernemen in de nieuwe tijd […]

Laat je reactie achter!